Półka na książeczki z palety


Witam kochani
:)

Lato w tym roku mamy dość kapryśne,
pogoda nas zaskakuje każdego dnia,
u nas lało całą noc, a teraz parnota w powietrzu taka że za darmo saunę mamy
;)

Wracając jednak do tematu wpisu dziś półeczka na książeczki.
Jest dużo propozycji na półki do pokoju dziecięcego, ale ja bym nie była sobą jeśli poszłabym na łatwiznę, więc tak jak w większości moich propozycji na blogu znowu promuję recykling paletowy.


Do jej wykonania potrzebna oczywiście jest paleta,
wkrętarka, wyrzynarka, szlifierka, drewnowkręty, małe gwoździki, szpachla i  listewki.

Ja miałam sporo cięcia po długości ponieważ chciałam żeby półeczka miała konkretne wymiary i mieściła się pod skosem. Przy cięciu trzeba być dokładnym ponieważ potem możemy mieć problem ze złożeniem;) Konstrukcję boczną półki i poprzeczne elementy  skręcamy drewnowkrętami. Listewki kupione już w Castoramie przybijamy małymi gwoździkami od przodu półki dzięki czemu książeczki nie będą wypadać.  Jak wiadomo palety nie są idealne więc ja używam szpachli do drewna,żeby pozbyć się dziur po gwoździach itp., tak mi się spodobał efekt po przetarciu iż uznałam , że malowanie jest zbędne:)

Tak się prezentuje.







My jesteśmy zadowoleni, a najbardziej synuś,
bo uwielbia książeczki jak widać na zdjęciu
:)

Do następnego wpisu
Milutkiego piątku
Bzi
Kami

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...