Drabinka do sypialni - diy


Witajcie kochani,

Dziękuję za wszystkie miłe słowa,
jestem wdzięczna, że do mnie zaglądacie i doceniacie moje wnętrzarskie wysiłki
:D
Dziś zaprezentuję Wam małe, ale efektowne DIY do domu.
Ostatnio troszkę zmieniłam w sypialni i powstała drabinka w stylu skandynawskim obecnie tak bardzo modna.
Świetnie się prezentuje i jest bardzo przydatna w każdym wnętrzu.

Co potrzebujemy do jej wykonania?
2 grube patyki
5 cieńszych patyków
klej wikol
wiertło do drewna
wkrętarkę
taśmę klejącą



Ja użyłam drewnianych patyków, które miałam akurat na terenie ogródka,
dwa grubsze jako podstawa drabinki i 5 cieńszych.
Patyki trzeba okorować i zostawić do przeschnięcia na jeden dzień.
Zanim nawiercisz otwory na szczebelki, koniecznie trzeba dobrze wymierzyć odległości w jakich mają się znajdować, jeśli są troszkę za szerokie wystarczy trochę zaostrzyć końcówkę nożykiem.
I prawie gotowe jedynie trzeba skleić, ja użyłam wikolu ekstra, a potem aby łatwiej się to skleiło owinęłam drabinkę taśmą klejącą;)






Następnego dnia tak się prezentowała w mojej sypialni.









Jak się Wam podoba?
JA JESTEM ZACHWYCONA
:D

Udanego dnia dla Wszystkich
bzi
Kami








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...