Notesik do kuchni ..


Wpadłam na pomysł śmiesznego notesiku do kuchni:). Uwielbiam pisanie kredą więc motywem przewodnim jest farba do tablic... i zwykła drewniana szpatułka do kuchni. 
Uroczo wygląda i świetnie się komponuję z dekoracją i stylem w mojej kuchni:)

POTRZEBNE MATERIAŁY:

drewniana szpatułka kuchenna
farba akrylowa czerwona
farba do tablic Tafelgrund firmy Rayher 
mały wałek do malowania
cienki pędzelek
ołówek
grafika

FOTO KROK PO KROKU
 Szpatułkę malujemy farbą do tablic używając wałka - 3 warstwy (1), czekamy aż wyschnie (2), boki malujemy czerwoną farbą akrylową (3).
Drukujemy grafikę i wycinamy (4), po lewej stronie napisu rysujemy ołówkiem (5), i odrysowujemy po prawej kontury napisu (6), powstaje nam efekt taki jak na zdjęciu (7), kolorujemy napis czerwoną farbą akrylową (8).
Gotowe!


3 komentarze :

  1. Tablicówka daje świetne efekty i ogrom możliwosci. Pięknie btu u Ciebie, serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zgadzam się z przedmówcą.
    Nie ma to jak dobra tablicówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wolę karteczki na magnetycznych tabliczkach,luźne karteczki i do tego ładne magnesy. Doceniam jednak twórcze pomysły. Twoja tablicówka ma bardzo ciekawy kształt. W ogóle zakochałam się w Twojej stronie, Twoich pomysłach, pracach. Uwielbiam wszelkie pomysłowe zmiany w domu, nowe i ciekawe dodatki. Najlepiej w wersji przeróbkowej i hand made. Podglądam różne strony i drobne ciekawostki staram się wykorzystać u siebie. Jestem akurat w trakcie drobnej zmiany wizerunku mieszkania, więc chomikuję niektóre pomysły i już widzę je oczami wyobraźni w kuchni czy też sypialni, a Twoje królestwo jest kopalnią takich pomysłów. Dziękuję Ci, że jesteś i że dzielisz się tym co tworzysz. I grafikami, do których nie mam cierpliwości ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze wielu wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...