23.06 Dzień Ojca - Wesoły obrazek z krawatami zrób to sam


Mam dla Was super pomysł na prezent z okazji Dnia Ojca.
Myślę że jest prosty do zrobienia i nie sprawi wam trudności, czas wykonania to jakieś 15 minut. Ten wesoły i zabawny obrazek z krawatami można oprawić w ramki i powiesić na ścianie albo postawić na honorowym miejscu w domu.


Potrzebne materiały:
ramka
nożyczki
drucik
klej
szczypce jubilerskie okrągłe
wydruki

Wzór ramki i napisu

Wzór krawacików
Samouczek krok po kroku
Wydrukuj wzory przygotowane przeze mnie, wytnij krawaty, z drucika zrób mały wieszaczek, potem końcówki krawacików posmaruj klejem i przyczep do wieszczka. 
TERAZ TYLKO WŁÓŻ DO RAMKI ZROBIONY OBRAZEK I GOTOWE!
PRAWDA ŻE PROSTE!

Napiszcie jak wam poszło!?


2 komentarze :

  1. BOSKIE! REWELACJA! Jestem zachwycona Twoim pomysłem :) Szkoda, że wcześniej Ciebie nie znalazłam, ale będzie na przyszły rok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się spodobało to zapraszam częściej:)
    W przyszłym roku na Dzień Ojca pewnie będą kolejne fajne DIY prezenciki do zrobienia samemu:)
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...